God Morgon

Juldags morgon

Hoppas ni alla hade en bra dag i går, här hade vi det jättebra. Många julklappar och glada barn :)

Jag hade tydligen vart väldigt snäll för jag fick massa fina paket, ska visa er senare.

Robin blev nog väldigt överraskad, han fick massa fint...bl.a en ny dator....ngt han både behövde och ville ha men han hade nog inte vågat hopas på det.

2 av mina julklappar var lite speciella.....en tavla som är gjord efter Fredriks önskemål...eller mina kanske man skulle säga ;) Sen fick jag en flaska vin som är lite unik...tror inte jag kommer drika upp den ngn gång och i den serien finns några till sorter och dom har jag redan bestämt mig för att beställa hem :)



Jag är ju en favorit av Ed Hardy och älsklingen har lyckats få tag på ett av Christian Audigiers viner :)

Det är den gröna flaskan jag fått och jag vill gärna ha dom andra också.

Nu ska jag ta och fylla på mitt kaffe och sen ska väl dagen planeras.

God fortsättning på julen allesammans!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra