Gott Nytt År

Här sitter jag nu alldeles proppmätt och jätte trött :(

Väntar på att klockan ska slå tolv så jag kan få gå och lägga mig sen, ska ju upp tidigt i morgon...för att jobba dygnet :(

Barnen är pigga och glada, Liam och Wilma leker och Lasse sitter just nu med datorn i knät och spelar. Robin har sin tjej här och de har satt på en film uppe på projektorn. Robin är nog ganska trött efter att ha lanat i 2 dagar ;)

Vi har haft en toppenkväll med god mat!

Ser jag tillbaka på det gångna året så har det vart ett bra år, älsklingen har funnits vid min sida och mina depressionsdalar har blivit bättre...inte så djupa dalar när de väl kommer.

Jag har blivit gravid, även om det inte var planerat så är det något vi ser fram emot väldigt mycket nu. Jag har även tagit steget till att byta jobb. Så det har allt hänt en del förändringar under 2010.

Under 2011 kommer vi få en ny familjemedlem, vi hoppas hittat ett boende som passar hela vår familj, och jag ska fortsätta att utvecklas inom mitt nya jobb.

Och naturligtvis kommer jag fortsätta följa mina kära bloggvänner även under 2011.

Jag är redo att välkomna 2011 nu!



Det nya året kommer vi skåla in med alkoholfri jordgubbschampagne :)

Och när jag tittar på alla fyrverkerier som lyser upp himlen så skänker jag en tanke åt min älskade lillebror som inte längre är med oss, och i år så skickar jag upp en ljuslykta för han!

Saknar dig Jimmy, du är alltid i mina tankar och i mitt hjärta!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra