Hektiska tider...

Måndag och 4 dagar kvar till julafton :)

Har ni lika mycket att göra som jag?

Hämtade Liam klockan 12 idag och kvart i fyra ska han lämnas på skolan igen för lite julavslutning i kyrkan, när det är avklarat blir det att åka och handla lite julmat. Kvällen avslutar jag sen med att tvätta :(

I morgon är vi lediga och jag har en lugn dag med Liam framför mig, tror vi ska ta en sväng till kinna då så Liam får köpa julklappar till Wilma, Lasse och Fredrik. Och så får det nog bli en fika med :)

På onsdag har jag tagit ledigt från jobbet så nu ska jag bara försöka få tag på en bil så jag kan ta mig in till Borås för att kunna köpa de sista julklapparna, på torsdag jobbar jag ju dygnet så allt som inte blir klart tills på onsdag får jag lämna över till hjärtat :)

Robin har vart den som vart svårast att köpa julklappar till, emn nu när vi handlat klart till han så kommer han med massa bra förslag...typiskt! Nu ska man bara försöka hindra han från att handla ngt till sig själv innan fredag för han är ganska otålig och han kan absolut inte vänta! Vore ju tråkigt om han köper ngt som han sen får i julklapp....

Nu ska jag inte slösa bort massa tid vid datorn, dags att få undan lite skit här hemma och plocka fram lite kläder till lilleman...tänk att han redan har gått 1 termin på förskolan :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra