Julklappar...

Snart snart är jag klar med julklapparna...tror jag ;)

Ska snart ge oss ut en sväng och då hoppas jag kunna hjälpa Liam så han får köpt de julklappar som han vill ge bort i år. Robin ska iväg med en kompis på måndag och handla så jag har lovat att skriva en lista med lite förslag, själv så har jag önskat mig ett par grå over knee strumpor av han :)

Vad är mer kvar då...julklappar till hjärtat så klart men det blir inte köpt idag eftersom han är med, sen har jag pappa med och vi ska ju fira lite med han idag men han får nog vänta lite med sin julklapp för där har jag en plan. Jag hoppas få till ngt bra kort idag på alla hans barn och även alla hans barnbarn och lyckas det så ska han få en förstoring sen tänkte jag. Och det vill jag själv ha sen med naturligtvis :)

Robin har jag handlat klart med men sista julklappen jag köpte beställde jag över nätet och tyvärr måste jag skicka tillbaka den för det blev inte bra så jag antar att bytet inte hinner komma innan jul....

Liam är jag klar med också men känner jag mig själv rätt så blir det säkert ngt mer, även till Wilma och Lasse :)

Älskar att köpa presenter...synd bara att man inte är gjord av pengar ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra