Julklappsinslagning

Förstår inte varför jag inte kan lära mig att slå in julklappar allt eftersom som man köper dom :(

Har suttit i kväll och slagit in massa paket...jobbigt värre kan jag meddela. Men nu är det gjort iaf, insåg också att jag har lite kvar att fixa. Endel är sådant som jag tänker att det är lätt fixat men när man står där i sista minuten så är det inte så lätt...

Behöver verkligen ge mig ut en dag för att handla, och då utan älsklingen ;)

Får kolla ngn dag då jag är ledig och se om jag kan låna en bil så jag kan åka in till Borås. På lördag ska jag och hjärtat till Göteborg så man kanske hittar ngt då...fast då kan jag ju inte köpa till Fredrik ;)

Det blir en tur till Nordstan och sen jul på Liseberg, det är jag, älsklingen och X som jag är kontaktperson som ska åka in.

Har ni fått köpt mycket julklappar än?


Kommentarer
Postat av: Jane

Vi har nästan alla färdiga :)

2010-12-05 @ 21:04:00
URL: http://www.janejohansson.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra