Julmys hemma hos mig

Köksbordet med blomdekorationen jag fick av hjärtat



Blomsterarrangemang som Liam hjälpt till att fixa, hade ett gammalt arrangemang som inte var så kul längre så vi tog bort en del som vart där och satte dit 2 stycken hyacinter, lite mossa och lite dekoration. Sen har vi ljusfatet, jag la dit mossa och satte dit ljuset...resten gjorde Liam själv :)

Och i trappan ställde vi 2 krukor som vi inte hade plats med ngn annan stans just nu och så ljuslyktan jämte. I den använder vi ett batteridrivet värmeljus :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra