Lycklig :)



För en gång skull blev det som jag ville!!

Jay vann Idol 2010!!!

Minnah var verkligen jätteduktig idag men i helhet så har Jay vart nummer ett från början!

Det va kul att få se Sassa idag med, hade gärna velat höra henne sjunga en hel låt för hon var ju en av mina favoriter från början med.

När det gäller musiktävlingar å brukar det aldrig bli som jag vill, förra året tyckte jag Kalle skulle vinna med det gjorde han inte. När det gäller melodifestivalen så är det aldrig mina favoriter som gått vidare heller...fast sen ser man ju hur det gått för Sverige med! Det har ju inte gått så bra för oss i melodifestivalen...kanske skulle man testa att låta mig välja ut låtar istället ;)

Men idag är jag iaf glad...Jay var en värdig vinnare!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra