Mätt och belåten

Älsklingen hade fixat lika god mat som vanligt idag så nu är jag så där äckligt mätt igen. Längtar tills jag får krypa ner i sängen, det blir filmkväll idag :)

I morgon är det dags att gå upp tidigt igen för att jobba ett dygn, längtar tills jag får en ordentlig sovmorgon!!! Kan undra när det blir...hmmm... verkar som att det inte blir innan annandag jul :(

Tror jag lägger ner bloggandet för ikväll, lite svårt att fokusera när man har massa folk omkring sig som pratar hela tiden ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra