Mna julklappar

Fick jättemånga fina julklappar i år :)

En riktig aromalampa med dofter till, en halsduk, en extra blixt till systemkameran, ett kak/uppläggningsfat och en chokladkartong

En hårfön, Ljuslykta, christian audigier vin, Replay parfym, Kökstimer


Ed Hardy dress ( som jag hoppas kunna komma i efter graviditeten), Ed Hardy linne, Pyjamas, morgonrock och goa innetofflor. ( tror pyjamasen var en pik från hjärtat för att han inte gillade min andra...hehe)

Grå over knee strumpor, Tavla, handdammsugare, figur från Willow Tree (visar den i ett annat inlägg sen)

Här är en bättre bild på tavlan, en tavla gjord just med den text som betyder mest för mig :)

Life is a rollercoaster



Ett stort tack till min älskling, alla barnen, mamma och lillebror för alla fina julklappar!


Kommentarer
Postat av: Den Ofrivilliga Hemmafrun

Hej, snubblade in på din fina blogg via ett inlägg om de vackra figurerna från Willow Tree som jag också älskar men ännu inte har någon. Dina är underbara och vilka vackra budskap, jag förstår att de ligger dig varmt om hjärtat!



Din tavla med budskapet ovanför är underbar, precis mitt motto, har du fler bilder på den? :o)



jo, jag är relativt ny på bloggandet, hur har du gjort din "signatur" under varje inlägg? det skulle jag också vilja ha ett :o)



Tack för läsningen!




Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra