Otrevligt besök...

I går när jag hade lagt fick jag lite oväntat och mindre trevligt besök.....

M A G S J U K A

Kunde ju inte va helt säker på att det var just magsjuka efter att ha kräkts en gång men i morses när jag steg upp fick jag det bekräftat :(

Så det va bara att ringa och sjukanmäla sig och Liam behöll jag hemma med för säkerhet skull...och det är jag glad för nu...

Liam ville va snäll mot sin mamma och gjorde en smörgås och fyllde min vattenflaska, sa till Liam att jag inte vågade äta ngt än. 2 minuter senare ropar lilleman på mig...och vad gör han då?

S P Y R

Så roligt har vi idag :(

Men nu klagar Liam på att han är hungrig så jag ska leta upp något litet och lätt som han ska få testa...har vi tur är det inte så allvarligt och han får behålla det.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra