Rektorerna slutar....

Fick ett brev hem igår från Robins skola, i brevet som var från skolans två rektorer meddelade dom att dom båda kommer sluta på sina tjänster nu till årsskiftet.

I vanliga fall hade jag kanske inte brytt mig så mycket om en rektor slutade men nu är det lite annorlunda, Robin går ju i en ny klass som dom startat upp...som ett projekt skulle jag tro eftersom det aldrig funnits en sån klass innan...de jobbar mer praktiskt istället för teoretiskt.

Nu undrar man ju då vad som kommer hända till nästa termin?

Ska h utvecklingsamtal nästa vecka så jag hoppas på lite mer information då...sen tror jag att jag skulle vilja ha ett eget samtal med lärarna utan att Robin är med....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra