Sista dagen på 2010

Tänk att det redan är nyårsafton, förstår inte vart tiden tar vägen. I går hade jag och Fredrik vart tillsammans i 1 år och 4 månader :) och jag är gravid i v 29.

Denna dagen ska tillbringas med familjen, massa mys och god mat :)

Ska snart börja förbereda förrrätten till i kväll så den hinner stå och dra sig, salladen kan jag också förbereda och desserten ska göras om några timmar. Ingen i familjen vet vad det blir till dessert än och dom har inte ätit det innan heller men jag är säker på att det kommer gå hem...sött och gott :)

Eftersom vi bara håller oss hemma här hela dagen så blir det nog några uppdateringar under dagen, ska också ut och provköra mammas nya bil idag :)

Dags att klä på sig för att sen sätta fart med förrätten....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra