Slapp dag...

Ledig idag ich inget speciellt inbokat, ska verkligen ta vara på denna dagen och bara slappa o vila upp mig...samla krafter för allt innan jul :)

Snart dags att ge sig ut i kylan för att hämta lilleman, sen håller vi oss inomhus.

Det blir att ta hand om lite disk och plocka ordning hör hemma...som vanligt alltså. I kväll när Fredrik kommer hem så är det dags för lite julgodisbak igen, antar att det är bäst att kolla upp under dagen så jag har allt hemma som behövs. Men måste nog ändå ge mig i väg till affären i kväll :(

Nog bäst att börja ta på sig nu för det tar ju ca en halvtimme innan jag fått på mig allt för att inte frysa ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra