Slutet på veckan...

Så har denna veckan redan försvunnit och en ny börjar snart....

Inte långt kvar till jul och många börjar nu att stressa inför julen, tycker själv att jag vart ute i god tid inför julen men känner mig ändå lite smått stressad. Lite julklappar till som ska inhandlas, julgodis ska göras, julmat ska inhandlas, julpynt ska fram, julgran ska pyntas och så har man lite besök inför jul som ska hinnas med. Och emellan allt detta ska man jobba med....

Har iaf en lugn vecka framför mig när det gäller jobb, har möte i morgon och på onsdag jobbar jag dygn. Sen har jag lite annat inplanerat men inga större grejer så kanske man kan hinna med lite julklappsinköp denna veckan med...

Behöver boka in ett möte med min f.d chef med....ska ju säga upp min tjänst som jag är tjänstledig från.... säger jag med lite sorg i hjärtat. Även om jag känner att jag har tagit rätt beslut så kan jag inte låta bli att sakna de gamla på jobbet, även mina kollegor och sjukvårdsbiten.... nåja...vem vet...jag kanske kommer tillbaks till äldreomsorgen ngn gång :)

Tänkte bara skrivit några rader nu men som vanligt svävade jag iväg, ska nu ta o bädda ner mig jämte hjärtat och försöka få några timmars sömn innan det är dags att starta upp en ny vecka!

Ps. Har förövrigt en jävla halsbränna ikväll igen...tips på ngt som är bra mot det tas tacksamt emot


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra