Snart natten....

Trodde klockan va halv elva men oj vad fel jag hade....

Dagen har försvunnit snabbt, jag har iaf hunnit med det jag planerat i dag och lilleman har fått köpt julklapparna som han ville :)

I morgon har jag bara litegrann till som måste fixas och sen får jag va klar och redo att ta emot julen :)

Och i morgon lämnar jag lilleman till hans pappa och så träffar jag han inte innan julafton sen, på ngt sätt så har det alltid blivit så att Liam är hos sin pappa dagen innan julafton och på julaftons dag, sen kommer han till mig på eftermiddagen på julafton och stannar här sen över natt. De andra dagarna under julhelgen brukar vi dela lite på. Att det alltid blivit så här beror nog mest på mitt jobb, oftast så har jag jobbat dagen innan jul och även på dagen på julafton. I år jobbar jag dygnet innan och går av på julaftons morgon.

Nästa är kanske vi ändrar lite eftersom vi har en liten då med, känns som att det är bättre att fira mer under dagen då och ha det lugnare på kvällen...men vi får se hur det blir, först ska vi ta oss igenom denna julen :)

Nu är det julen jag längtar efter men när den är över så kommer jag längta till mars då vi får en ny familjemedlem :) Tänkte skriva att lilla pyret föds då men pyret låter som om det är en pojk och det är det ju inte....är fortfarande lite inställd på att få en son till :)

Och på tal om kön så kan jag bli lite irriterad ibland och varför ska jag berätta om en annan gån i ett eget inlägg ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra