Sorry....

Ledig hela dagen men dåligt med uppdatering här :(

Vad ska jag skylla på tro?

Äh..jag skyller inte på ngt alls, jag har helt enkelt bara haft en lugn och skön dag och har inte brytt mig om datorn :)

Har även fått bytt gardiner i vardagsrummet och tagit in lite julpynt...väldigt lite ska tilläggas ;) Tog inte ens in lådorna från förrådet där jag har julpyntet, jag plockade helt enkelt med mig lite grann bara och ställde fram.
Men jag har lite sorg måste jag säga :(

Min julkyrka sitter knappt ihop någonstans längre, just den kyrkan är från min mormors syster och den har funnits med i mitt liv så länge jag kan minnas... så nu hoppas jag att min älskling ska kunna laga den åt mig....håller tummarna!

Nu ska jag ta och packa ihop lite julgodis som jag tänkte ta med till X när jag besöker henne i kväll...hoppas hon blir glad :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra