Tråkigt men nödvändigt

Har nu vart duktig och suttit och skrivit in jobbtider i almenackan, har även fyllt i hur Liam är hos mig...detta har jag gjort på 2 kalendrar...väggkalendern och den jag alltid har i väskan :)

Har även fått fixat lite bland mina papper och kom på att jag behöver införskaffa mig lite nya pappersmappar för snart är året slut och då är det lite pärmar som ska tömmas och redig som jag är så sparar jag pappren som man ska (fast jag har ingen aning om var jag lagt dom gamla...men dom finns här någonstans)

Nu har jag bara oriflamebeställningen kvar att göra :)

Om en timme kommer hjärtat hem och då blir det affären och sen ska vi baka julgodis :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra