Bilder från rumbytet

Först ska man börja tömma rummen....

Först Robins rum som nu har blivit mitt :)

   

Eftersom Liam inte vart hemma i helgen så fick vi ställa in massa grejer i hans rum under tiden

  

Mitt gamla sovrum som nu har blivit Robins



Efter att det var tomt så kunde vi (Fredrik ) börja tapetsera min fondvägg


   

Lite saker börjar komma på plats i Robins nya rum, där har vi inte gjort ngt med väggarna än eftersom jag inte bestämt hur vi ska göra där än.

Och nu har han fått en datahörna på sitt rum i stället så slipper han sitta nere. Det innebär ju med att jag får en datahörna nere och slipper ha datorn på köksbordet jämt :)

   

Liams rum efter att vi fått ordning igen, där har det blivit lite förändringar eftersom vi tog hans byrå till Robins rum. Han har även en lite större tv än vad han hade tidigare och så har han fått X-box inkopplat på sitt rum....han kommer bli jätteglad :) Men hans rum är nästa projekt för en make over och det hoppas jag få gjort innan han fyller år den 20 mars :)

 

Robins rum nu när det blivit lite ordning, dock lite tomt på väggarna än :)

  

Sen mitt sovrum :)

Jag är såååå nöjd :) Och så har jag fått tv inkopplat med...hehe...lyx :)

   

Ett stort tack till hjärtat som hjälpt mig hela helgen för att få ordning!

Så...vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Petra

Och en ny tv med ser jag...faan vad du blir bortskämd ;)

Fast det kanske du är värd trotsallt...haha



Kram

2010-02-07 @ 16:33:34
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: Elinor

skitsnyggt!! =)

2010-02-07 @ 18:17:48



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra