Dåligt med uppdatering i kväll

I kväll har det vart dåligt med uppdatering här i bloggen vilket dels beror på att det har krånglat för mig att komma in på bloggen. Sen så var jag inte hemma innan vid 20 tiden och då var jag tvungen att springa fram och tillbaka till tvättstugan. Väldigt dumt att ha tvättid en dag som denna för det innebar ju att jag va tvungen att ge mig ut i kylan ett antal gånger.

Nu är det färdigtvättat iaf och det är dags för mig att komma i säng. Är fortfarande förkyld och känner mig lite smårisig men i morgon är det jobb som gäller och så ska jag dessutom få en elev i morgon. Ev. ska jag på möte med angående den kurs jag tänkt läsa vid sidan av jobbet....spännande.


Kommentarer
Postat av: johanna-sofia

Svar på din fråga: Tyvärr så har jag fått hjälp med att sätta in en såndär spärr på min sida så att det inte går att kopiera bilderna. Men ett tips är att du går in på några av företagens sidor och tar bilder på vinsterna där, då du ändå behöver ta reda på hur mycket vinsterna kostar för att kunna vara med och tävla. (:

Kul att du vill vara med!

Kram Johanna-Sofia

2010-02-22 @ 00:20:21
URL: http://hansmunmotminhud.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra