Härliga vinter

Egentligen hatar jag vintern just nu men det är ändå väldigt skönt att komma ut lite, dels så var vi ju i kinna en sväng idag och sen var vi ute en kort promenad på eftermiddagen med.

Hade kameran med mig och det är ganska kul att se hur snön formar sig på olika ställen. Detta kort visar hur snön ligger på taket på förråden....lite härligt mönster :) Precis som lite spår, fast ändå hänger det ju ut från taket.



Sen ett litet bildbevis på att jag faktiskt har vart ute i snön idag ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra