Några sista ord...

...innan det är dags att sova

Jag vann!!

På betapet naturligtvis över älsklingen...hihi

Tur att man har ngt att fördriva tiden med när man ligger nerbäddad. I morgon blir det att va hemma från jobbet med för att kurerar mig och det retar mig ngt fruktansvärt!! Jag ville verkligen vara på jobbet i morgon eftersom jag på eftermiddagen skulle åka med på studiebesök för att kolla in hur man kan lägga nya scheman, ngt jag ska vara delaktig i på jobbet.

Att åka med på studiebesöket hade jag kanske orkat men inte att jobba hela dagen innan, kroppen orkar inte det och sen vill jag inte smitta ner de gamla.

Ska iaf ringa chefen i morgon och säa att även om jag inte kan åka med i morgon så vill jag absolut vara med och hjälpa till med de nya chemana.

Nu ska jag släppa datorn för idag och istället ägna en stund åt min älskling som ligger här bredvid mig :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Åh tackar :-) Själv är jag inte så nöjd med designen så håller på och knåpar på en ny! Den blir förhoppningsvis klar ganska snart. Skoj att du är med och tävlar, lycka till!

2010-02-19 @ 00:57:34
URL: http://www.cinnamonfashion.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra