Sista arbetsdagen

Så var det snart dags för sista arbetsdagen denna veckan för mig, men jag har skrivit upp mig att jag kan gå in och jobba en dag denna helg om det skulle behövas men än så länge så har jag ledigt :)

Och eftersom jag var så kass i går och inte pluggade så är det vad jag SKA göra i kväll och halva natten om så krävs.

Och på tal om helger så tänkte jag i dag ta upp det där med arbete på helger med mina kollegor, kolla av lite vad de har för önskemål när det gäller att jobba helg. Endel kanske vill jobba varannan helg, endel vill jobba mindre och vissa kanske kan tänka sig att jobba heldagar på helgen vilket kan ha både sina för- och nackdelar.

För min del så vill jag inte jobba heldag, det skulle innebära att jag kanske jobbar en hel helg när Liam inte är hemma och när ska jag då få tid till såna saker som man gör när man är barnledig, och att arbeta en hel helg och heldagar när jag har Liam är uteslutet. Även om Fredrik skulle ställa up som barnvakt så är det inget bra, varför ska jag ha Liam hemma om jag ändå ska jobba en hel helg? Jag vill ju vara med han när han är hemma eftersom han är hos sin pappa varannan vecka.....

Nu blev det lite mycket jobbprat och det va inte meningen. Skulle egentligen bara kika in här snabbt och önska er alla en underbar torsdag!


Kommentarer
Postat av: Heyli

tror att om man har mobilt internet så man får ny ip varje gång man öppnar datorn så kan man det. själv sitter jag på fast bredband så jag kan inte rösta mer än en gång.. om man inte gör de från andras datorer med annat ip förstås :)

2010-02-25 @ 16:36:31
URL: http://heyli.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra