Ännu en kväll på jobbet

Tredje kvällen denna veckan är avklarad på jobbet... bara två kvällar kvar. I morgon var min lediga dag men ska jobba på min gamla avdelning istället...ska bli skitkul :)

Först nu är jag klar med alla min måsten som jag har när jag kommer hem från jobbet...frivilliga måsten får jag väl tillägga :) Fredrik hoppas nog att jag är klar snart så att vi kan börja kolla på film som jag efterfrågat i kväll, det blir en Wallander film men jag vet inte vilken så det får jag berätta sen.

Mina kära bloggvänner har varit flitiga idag, hade massa blogginlägg att läsa :) Det är verkligen superbra med bloglovin, man missar inte ett enda inlägg då :) Tråkigt är bara att det finns några bloggar som jag brukar läsa som inte har bloglovin, då händer det ju tyvärr att jag missar endel ibland.

Så ni som inte har bloglovin, se till att skaffa det NU :) Berätta sen för mig när ni skaffat det så jag kan lägga till er!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra