Bloggat från sängen

Ligger nu i sängen med lilleman jämte mig...myspys!!

Liam kollar tv och jag bloggar, fast nu la han undan glasögonen för att sova sa han....hehe. Just fredagar är barnen alltid extra trötta, kanske undantag med Robin för han o kompisen Samuel verkar inte det minsta trötta. Ska va glad om jag får i säng dom över huvud taget innan jag själv slocknar ;)

Kvällen har vart lugn för övrigt, var ute och åt Pizza med Fredrik o alla barn och sen blev det hem till Fredrik och slöa framför tv:n medans barnen kollade Rädda Willy 3. En härlig fredag kväll alltså :)

Vad har mina kära blogvänner hittat på i kväll då?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra