Fortsätter klaga....

...ända tills jag får riktig värme här igen!

I natt hade ngt krånglat så elementen var kalla och temperaturen visade på 17,8 grader i rummet. Då ska jag även tillägga att golven är betydligt kallare och även om det visar en tempertur i rummet så är det faktiskt kallare än så pga alla drag som är från fönster och framförallt altandörr.

Förstår inte varför bostadsbolaget inte kan inse att de själva tjänar i längden på att byta ut våra gamla antika fönster!!

Sen blir det inte bättre av att jag har dålig blodcirkulation...mina händer är som istappar och fötterna likaså. Går med raggsockar inne men känner nu att det är dags att ta på sig innetofflor med. Vantar hade behövts med men det känns liksom lite konstigt att gå omkring med härinne....

Temperaturen har iaf stigit nu till 20 grader men den borde ligga på 22-23 pga draget som är. Tänker på dom som har små barn hemma som kryper omkring på golvet...usch!

Nu blir det iaf att bädda ner sig i soffan under en varm filt (går inte lägga sig under täcket för det är iskallt så där får man frostskador) och så ska jag ta mig en varma koppen för att få upp värmen.


Kommentarer
Postat av: Aurora

Är du säker på att du inte är hemma hos mig. Golvet på vår bottenvåning är ganska så kallt. Sonen går omkring i gosedjurstofflor. Kram

2010-01-25 @ 19:40:32
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: johanna-sofia

Hej!

Såg att du hade försökt vinna i en av mina tävlingar.

Jag har nu lagt upp en ny tävling där du har chansen chansen att vinna ett presntkort på 300 kr till alla hjärtans dag!

http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/january/draft-jan-25-2010.html

Kram Johanna-Sofia

2010-01-25 @ 22:43:22



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra