God Morgon

Blev väckt av att det ringde på dörren idag, det va vaktmästaren som skulle mäta temperaturen här inne. Vet inte om jag litar på hans termometer för den visade lite varmare än vad mina gör men det var iaf på gränsen på nedervåningen och där uppe va det för kallt så han skulle lyfta detta problem vidare så jag hoppas att det blir fixat under dagen.

Nog om kylan här inne!

Över till magsjuka igen....jag har klarat mig trots illamåendet men däremot så ligger mamma i magsjuka nu så där blir inga besök just nu iaf.

Är hemma idag med så det är en riktigt lugn dag jag har framför mig och idag är det veckans höjdpunkt.....lilleman kommer hem :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra