Insnöad

Undra hur många det är som blivit insnöade i natt och har haft svårt att ta sig till jobbet?

Jag är ialla fall glad över att jag inte skulle ge mig ut tidigt idag, det hade inte vart kul att behöva ta sig fram men nu är det ju iaf plogat.

Det snöade för fullt hela kvällen i går och varje gång jag va ute o röka så sopade jag undan snö....

 

Fast det snöade igen lika snabbt igen



Och så här såg det ut i morse i trädgården



Så morgonen startades med att än en gång sopa bort massa snö, och eftersom dom hade plogat på gatan så hade jag ju en "vall" utanför ingången...mindre kul :(

Nu ska jag återgå till mitt värmande kaffe en stund :)


Kommentarer
Postat av: Aurora

28 cm här under natten och plogen kom tidigt med samma problem som hos dig. En stor vall på gatan. Ha en bra dag

2010-01-06 @ 12:15:17
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra