Kallt ute...kallt inne...

Inte nog med att det är kallt ute så är det kallt inne nu med :(

Har ju sagt innan att jag haft det väldigt varmt här, lite för varmt t.o.m. Men i fredags var de här och satte termostater på elementen så nu bestämmer bostadsbolaget värmen! Och inte tycker de att vi ska ha det varmt, och golven är verkligen iskalla!

Efter att ha jobbat hela kvällen så längtar man hem till värmen och att kunna krypa ner i soffan, istället får jag springa runt och tända massa ljus och så har jag satt på kaffe för att kunna få lite värme!






Kommentarer
Postat av: Elinor

ja visst blev det stor skillnad.... inte alls gott inne längre, går ju runt o småfryser nu, och jag e väääldigt varm av mig nu när jag e tjock, men fryser ändå.... uscha!

2010-01-11 @ 09:52:38
URL: http://www.nossposs.blogspot.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra