Klagande igen....

Inte har jag sett till ngn som skulle fixa min värme idag...hmm

Med tanke på att vi ska på möte med bostadsbolaget angående det här med värme/vatten så borde de nog va lite kvicka med att fixa till detta. För inte ska bostadsbolaget tro att jag kommer sitta där tyst idag när de kommer berätta att vi ska ha en viss temperatur inne och vill vi ha varmare får vi betala extra för det... då ska dom fan få veta att dom då även ska betala oss hyresgäster när de inte klarar av att hålla den minimumtemp. som dom lovar oss!!

Så för att få upp lite värme här nu så har jag bestämt mig för att baka, äpplemuffins blir det!

Vad hittar ni andra på idag? Gör ni ngt kul eller har ni kanske förfrusit??!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra