Låt bloggen fortsätta....

http://www.aftonbladet.se/wendela/article5677669.ab

Hittade en artiken på aftonbladet där man kan läsa om en tjej som fortsatt blogga åt sin döda syster, det var hennes vilja att bloggen skulle fortsätta.

Kan med en gång säga att om ngt hade hänt mig så skulle jag absolut vilja att ngn av mina närmaste fortsatte med min blogg. Fast andra sidor på nätet skulle jag vilja ha avslutade.

Hur skulle ni vilja ha det?

Kan också säga att jag än idag efter snart 2 år inte har tagit bort min lillebror från min msn-lista, har inte heller raderat han från mobilen. Kommer jag ngn gång göra det? Vet inte.... än är jag inte redo för det iaf...


Kommentarer
Postat av: Kulisen

Jag tror att den dagen man är redo att ta bort sms, sidor på nätet så gör man det. Finns ingen viss tid för något. En person som är borta är ju saknad. Jag tycker om din nya blogg, den är varm på något sätt. Så Melwin och din son går på samma dagis? Det visste jag inte. Kanske jag ska spana lite när jag är i Kinna nästa gång, jag kanske ser dig :) Kram

2010-01-19 @ 21:47:32
URL: http://metrobloggen.se/makrill



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra