Lördag morgon

Klockan är bara 10 och jag är ändå uppe redan, inte dåligt för att va mig :) Fast lilleman valde att ligga kvar i sängen idag o kolla på tv, de stora killarna är på väg att vakna nu med hör jag så jag antar att dagen startar nu.

3 timmar kvar innan jag börjar jobba och lite grann ska hinnas med innan, som tex att köpa present till Gabriella. Det enda hon önskar sig är nattlinne så jag funderar på att köpa ett, hon får även en film.

Men innan jag gör ngt alls så är det mitt morgonkaffe som är det viktigaste :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra