Massageapparat

Kanske får vänta lite med affären...hjärtat har somnat här jämte mig i soffan nu :)

Så då kan jag passa på att visa er vad jag kom på igår att jag hade undanstoppat i garderoben...



En massageapparat!!

Hehe....tror det är mamma som köpt denna en gång och sen har den blivit liggades men i går kom jag på att jag hade den så Fredrik fick testa den på min onda skuldra. Och jag måste säga att det faktiskt hjälpte endel men idag känns det värre igen så ikväll får Fredrik använda den igen för att mjuka upp musklerna.


Zombin jämte mig pratade nyss så nu kan jag nog få han till att åka till affären ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra