Mitt i natten....

.... och endast jag är vaken ;)

Lilleman sover sen länge och de stora grabbarna har tystnat nu med efter mycket skratt o prat. Men jag är minsann vaken, har precis kollat klart på en Wallander film.

Skönt med bara lugnet, att ligga nerbäddad i soffan med en go filt och kolla film. Har inte känt mig på bästa humöret i kväll så den här stunden va behövlig men nu är det sängen som kallar och så vaknar jag upp till en ny dag i morgon där humöret är på topp igen. ( måste ju tänka positivt )


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra