Shopping

Gjorde ju endel reafynd idag :)

En tröja till Robin från JC (tjockare material så han kan även ha den som vårjacka)



På KappAhl gjorde jag mer fynd och där hade jag ju halva reapriset

En collegejacka till Liam för 60 kronor, en väst till Liam för 60 kronor (han älskar den västen han har nu så han kommer bli superglad för en till )

  

Och så blev det en tröja till Liam med för 40 kronor



Sen måste jag ju själv ha ngt med, och jag som älskar halsband kunde naturligtvis inte låta bli...hehe. Ett rejält fynd måste jag säga, betalade endast 25 kronor :)

 

Borde va såna här priser jämt, då har ju t.o.m en ensamstående kommunalanställd undersköterska råd att handla ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra