Söndag morgon

God morgon allesammans!!

I natt har jag och Liam sovit hos Fredrik, det blir alltså Liams andra gång som han sover borta och denna gången var även Fredriks barn här och det har gått jättebra :)

I går blev ju inte så mycket bloggat men det berodde ju på att jag jobbade, innan jobbet var vi och köpte paket till lilla Gabriella och det blev inget nattlinne. I stället valde Liam helt själv andra kläder som han tyckte var sååå fina...hehe. Ska visa er kort sen... Liam köpte även sig en ny skjorta som han ska ha på kalaset.

På jobbet sen gick det bra, jobbade ju med T på kvällen, det va kul...saknar henne som arb.kamrat. Saknar även min lilla E men igår kom hon på besök till jobbet med sin lilla bebis som är 4 veckor. Så i går luktade jag, gosade, pussades jag med en underbar liten bebis :)

Även en tant på jobbet som E känner sen innan fick mysa lite med bebisen, hon hade han i  famnen och hon tyckte det va jättemysigt :)

Efter jobbet väntade en underbar middag på mig, tack hjärtat :)

Efter maten blev jag helt klubbad och somnade väldigt gott ganska tidigt så tyvärr va jag inget vidare sällskap i går. Vaknade dock vid 4 i natt då det verkade va andra världskriget hos grannen... Efter det piggnade jag till och hade svårt att somna om, tänkte väckt Fredrik men hade inte hjärta till det för han sov så gott.

Nu har jag några timmar ledigt innan det är dags för jobb i gen, men innan jobbet ska jag lämna Liam å kalas. Och så ska jag hämta ngt till mig själv hos Johanna med....hehe. Vad det är får ni se i kväll!


Kommentarer
Postat av: Ina

...Dags för en till bäbis snart?!=D

2010-01-31 @ 11:58:29
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: lilla my

Härligt att komma hem till en färdig middag.Kram och ha en bra dag.

2010-01-31 @ 12:44:03
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra