Torsdags stek

Så var torsdags steken tillagad och uppäten...gott va det o mätt blev jag.

Vännen Nine var över en sväng innan med för att klippa till hår och ta med det hem för att fixa klart, naturligtvis pratar jag om hårförlängningen som jag ska testa i morgon för första gången. Lite nervös faktiskt, var längesen jag hade i en förlängning nu och då var håret mörkt...nu är jag ju blond... hoppas verkligen att det blir bra :)

Lovar att ni ska få se bilder sen om det blir bra ;)

Hjärtat sitter i soffan och väntar antagligen på att jag ska bli klar så vi kan åka ngn gång. 50 minuter kvar innan jag ska va på jobbet o innan dess har jag lite ärenden...jag är verkligen superbra på att planera min tid ;)

Vad ska ni andra hitta på idag?

Ursäkta om texten ser konstig ut men jag mitt smarthuvud tryckte ngn stans på tangentbordet så det blev så här och varken hinner eller orkar krängla med det nu...hoppas ni har överseende.

Kommentarer
Postat av: lilla my

Åh vad spännande med hårförlängningen, har själv funderat på det men tycker det är så satans dyrt.Kram och ha en bra dag.

2010-01-07 @ 14:38:00
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra