Vad har du för yrke?

God morgon allesammans!

Läste nyss ett inlägg där en person skulle sluta sympatisera med undersköterskor / sjuksköterskor för det var inte värre än det jobb personen i fråga själv hade...

Nåja, kanske man inte riktigt kan jämföra vissa yrken och man behöver inte sympatisera med andra...

Jag arbetar som undersköterska och det är ngt jag valt själv så ngn sympati för att jag har ett jobb som jag gillar vill inte jag ha iaf.

Det jag ville komma till egentligen var att jag skulle vilja veta lite om mina läsare...

Vad arbetar du med?

Vill du fortsätta med det jobbet eller har du några andra mål och drömmar i livet?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra