Värdelöst....

.... att jobba till 21:30

När jag väl slutade skulle jag hämta hem lilleman ( en skön promenad ialla fall ), sen är det nattning av han och då har redan klockan hunnit ticka i väg. Sen kommer jag på att jag är hungrig...måste äta. Sen är det dags för datatid och helt plötsligt är klockan 00:15.

Tack o lov att jag inte börjar tidigt i morgon!

Men ibland gör jag ju det och det är verkligen värdelöst. Jag är en nattmänniska och när barnen har somnat så får jag en lugn stund till att kunna koppla av och bara va, och den tiden tar jag gärna vara på så ofta blir det väldigt sent.

Kollade facebook innan med, bra sätt att uppdatera sig om sina vänner ( de som inte har blogg vill säga ), anar i kväll att en av mina vänner träffat ngn...borde bli glad för denna persons skull men för mig hör fortfarande den personen ihop med ngn annan....men i bland är det ju tyvärr så att folk går i sär för att det inte fungerar av olika anledningar.

Har två vänner som vi kan kalla X och XX som jag bryr mig mycket om, de har betytt mycket för mig och jag önskar de båda all lycka även om det inte är tillsammans. ( men kan tyvärr inte sluta hoppas ändå...haha )


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra