Ett sent inlägg...

Hej alla söta läsare :)

Hoppas ni har det bra och att ni njuter av det härliga sommarvädret vi haft ett tag nu :) Dock så har det regnat rejät här en stund under dagen idag men det var bara behövligt.

Är väldigt dålig på att uppdatera här i bloggen och likaså med att lägga in bilder, tyvärr så har väl inte tiden funnits riktigt och så har jag kanske lite bloggtorka nu med..... skulle också kunna bero lite på mina koncentrationssvårigheter så visar sig mer emellanåt :(

Tänkte berättat om vad jag gjort i veckan och i går så jobbade jag men sen blev jag helt ställd...jag har jobbat ngn mer dag men jag kunde bara inte minnas om det var i måndags eller tisdags :( Kan lova er att det är inte alls kul när minnet inte vill vara med riktigt....

Kollade iaf almenackan och det var i tisdags jag jobbade, men vad jag gjorde i måndags har jag inte en aning om :( Kanske skulle kolla om jag skrivit ngt i bloggen då :)

Idag har vi iaf vart i Borås på kvällen med alla barn, det var torsdagskväll med uppträdande på stora torget. En mycket trevlig kväll :)

I morgon ska vi hitta på ngt kul med barnen, de vet inte vad det blir än så jag avslöjar inget här heller :) Ska försöka att skriva när vi kommit hem i morgon så får ni veta då.

Nu är det iaf läggdags så jag orkar upp i morgon, en stor kram till er alla!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra