Hej mina vänner

Något blogginlägg kom tyvärr inte i går från mig, min tnke var ju att jag skulle ta igen lite bloggläsning och själv uppdatera mina kära läsare men istället sprang jag runt i lägenheten och plockade lite överallt för att få lite ordning. Dammsög gjorde jag nog klockan 22 i går kväll och Liam var ute o lekte med kompisar.

Det är verkligen jättehärligt att bo som jag gör , barnen är ute och leker till sent och har det jättekul.

Fick iaf gjort massa i går kväll och när jag väl var klar och hade nattat Liam så upptäckte jag en sak som gjorde mig på riktigt dåligt humör så datan hade jag inte ens igång i går.

Har inte ens fått tömt kameran på kort än som jag borde gjort för flera dagar sen :( Ska försöka hinna med det i kväll för då har jag ändå tvättid och måste hålla mig hemma.

Hade förväntat mig ett telefonsamtal från chefen nu på morgonen men det har inte kommit ngt ännu så nu packar jag ihop och drar mig till stranden istället. Ska lete upp en ny bok först som jag kan läsa för den jag påbörjat är INTE bra....

Ha en bra dag allihopa så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: c

händer hos dig då?:)

2010-07-12 @ 18:00:53
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra