Tisdagen i ord och bild :)

Falkenberg och skrea strand var målet för denna dag :)

En riktigt lång och härlig sandstrand där det var jättefint att bada (t.o.m jag badade)



Och sällskap fick vi också, Fredrik hade pratat med Hans så att han o min Linda kom dit oxå, lilla Oscar va med också.

en heldag på stranden med deras sällskap hade vi och det var jättettrevligt, tyvärr så somnade både jag o Fredrik en stund på stranden och då minsann passade Linda på att bada ;) Dock så hade hon lite problem när hon skulle byta om igen..hehe

 

Efter en hel dag på stranden så blir man hungrig så vi begav oss in till Falkenberg centrum för att kika lite och se om man kunde hitta ngt mysigt ställe att äta på till hyfsade priser.

 

Hittade ett jättemysigt ställe precis intill ätran, en grekisk restaurang. Men efter att vi tittat på menyn så insåg vi att det var fel ställe för oss. Tyckte bara de hade massa konstig mat :(



Funderar på vart vi nu ska gå....

 

Beslutar oss för ett säkert kort, vi åker till varberg för att äta på samma ställe som i lördags där vi stötte på Linda och Hans :)

Så här gott åt Linda, Hans och Oscar

   

Tyvärr glömde jag fota min och Fredriks mat men jag åt en jättegod snitzel med klyftpotatis och älsklingen valde grillspett :)

Tiden går fort när man har trevligt och det började bli dags att dra sig hemåt, en snabbvisit hos några vänner som hade fest blev det med :)

 

Väl hemma så blev det en dusch och sen somnade jag gott :)

Ett stort tack till älsklingen som ordnat så Linda och hans gjorde oss sällskap under dagen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra