Dagens första måste är avklarat

Så var dagens första måste avklarat....ett möte på skolan.

Mötet gick bra så nu väntar jag på att de ska höra av sig senare idag igen så vi kan få detta ur världen.

Passade på att följa med o kolla på Robins nya klassrum sen med, dom har två stycken och i det ena har dom gjort grafitti. Lite coolt :)

Naturligtvis började det regna när jag skulle gå hem så det blev en rask promenad.

Nästa måste som står på schemat är att få tag på ngn på röntgen i Borås eftersom Robin ska till ortopeden nästa vecka för den sista kontrollen och innan det besöket ska vi va på röntgen men denna gången har jag inte fått ngn kallelse med tid, dom kanske har missat det..... Måste påminna dom om att han ska röntga båda fotlederna med eftersom förra gången tog dom bara ena så då fick vi gå tillbaka eftersom läkaren ville ha en bild från den "friska" fotleden med för att kunna göra en jämförelse....ganska logiskt :)

De skulle vara åter 9.35 så om en stund kan jag ringa igen......


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra