Dagens goda gärning...trodde jag iaf ;)

Inget regn i sikte...än iaf....

Satt ute och rökade för en stund sen, såg på bordet en burk med sniglar i som barnen hade i går. Tittade på burken och såg att de hade huvudet utanför skalet och jag tyckte synd om dom eftersom dom inte hade ngn mat, så även om jag tycker dom är äckliga plockade jag lite gräs och la i burken.... men efter en stund inser jag att de stackarna inte lever längre....

Får nog ta ett snack med lilleman idag att om man samlar på små djur så måste man se till att de har mat också.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra