I´m alive....

Fast jag känner mig nästan halvdöd, kroppen är iaf helt slut :(

Har inte gjort ngt särskilt men det har vart väldigt mycket denna veckan och idag har jag fått lite mer info angående mitt nya jobb...eller jag kanske ska säga mina nya jobb. Det kommer bli 3 olika arbetsplatser för mig som det ser ut nu .... känner mig lite smått förvirrad just nu.

Fast mer förvirrad än mig är nog den förbannade flugan som surrar omkring mig nu...jobbig jävel!

Kikade bara in snabbt här men nu ska jag återgå till mitt mys med lilleman, som förövrigt ligger precis jämte mig nu :)

Bästa fredag kvällen önskar jag er alla!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra