Lördag

I dag kommer bröllopsklockorna ringa för Victoria och Daniel, kommer ni följa dagen på tv?

Är jag hemma kommer jag nog ha på tv:n en stund iaf i eftermiddag. I går kväll efter jag och Liam hade kollat film slog jag på tv:n och då var det konsert för Victoria och Daniel, såg ju bara endel i slutet men det va bra. Tycker det va lite häftigt när Roxette upträdde och de fick alla som var där att ställa sig upp. Det märks att Roxette är en stor grupp :)

Avslutet var riktigt bra med, såg ni det inte så tycker jag ni ska se detta klipp :)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Blir svårt att bräcka detta om jag skulle fria till dig... :) Älskar dig

2010-06-19 @ 11:45:40
Postat av: Aurora

Här blir det inga bakverk. Ingen kakor ifrysen = Inga kakor i magen. Kram

2010-06-19 @ 13:35:57
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra