Äntligen söndag

Många tycker nog att det är tråkigt att det redan är söndag nu, sista lediga dagen på helgen. Men jag är glad, det innebär att det är sista arbetsdagen på helgen och i morgon är jag äntligen ledig en dag!!

7-16 ska jag jobba idag och sen blir det att försöka få ordning på Liams rum. Har tyvärr inte fotat ngt så ni får nöja er med att se hur det blir när det är klart, kanske kan ha ngt före kort i datorn.

Skulle ju kolla ett program i kväll med som jag fick ett mail av min lärare om, det var en dokumentär på kanal 2

Sluten avdelning
Svensk dokumentär. Under två söndagar får vi på nära håll följa några patienters tid på en sluten psykiatrisk avdelning i Stockholm. I den första delen får vi en inblick i hur det är att leva med bipolär (manodepressiv) sjukdom. Filmaren Maud Nycander har under ett och ett halvt års tid följt livet bakom de låsta dörrarna.

Nu ska jag försöka njuta av lite sånt här...


Kommentarer
Postat av: Aurora

Morn. Behöver inget foto. det räcker med att öppna en av två dörrar här hemma. Jag fattar inte hur det kan bli så stökigt.

2010-03-21 @ 09:14:36
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra