Dagen efter....

Go´kväll allihopa :)

Idag kan man lugnt säga att det varit "dagen efter" en partykväll.

Har dessutom jobbat idag vilket kändes som ett evigt långt arbetspass. Orkar inte skriva så mycket just nu men gårdagen var riktigt trevlig och det var kul att träffa endel av de gamla klasskompisarna igen. På hotellet var det jättemycket folk och idag kan jag säga att jag är gladatt jag avslutade kvällen lite tidigare än väntat.

En riktigt vidrig drink lyckades jag få i mig i går med, när jag tänker tillbaks på det idag så är det ett mysterie hur den lyckades slinka ner :(

Just nu sitter jag nerbäddad i sängen hos hjärtat och mätt är jag eftersom jag fick en riktigt god middag när jag kom från jobbet. Nu rör jag mig inte en meter till idag och jag skulle tro att jag somnar gott här om en stund, i morgon är det jobb igen.

Såg att jag fått endel kommentarer så de tar jag hand om i morgon och besvarar, just nu orkar jag inte.

Önskar er alla en riktigt fortsatt trevlig lördag kväll!


Kommentarer
Postat av: Heyli

ååh kikade där såg ju himla trevligt ut :) coolt att du lärde dig vem som var vem till slut, det skulle jag ha grymt stora problem med kan jag lova! :)

2010-03-07 @ 01:24:23
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Aurora

Morn. Hoppas du inte sover över den här soliga dagen. själv ska jag köra flyttlass idag. Tråkigt som attan. Kram

2010-03-07 @ 07:44:28
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra