Favoriter från Oriflame

Har använt endel av Oriflames produkter genom åren och mina absoluta favoriter är dessa

Giordani Gold Adaptive Foundation

se.oriflame.com:80
Makeupcreme som smälter samman med din egen hudton och ger ett naturligt och jämnt resultat. Pigmenten i cremen anpassar sig för att efterlikna hudens ton och yta. Mjuk konsistens som är enkel att applicera.


Silk & Cashmere Hand Cream

se.oriflame.com:80

Återfuktande handcreme med silkesprotein och kaschmir-extrakt som gör huden mjuk och len. Har en mjuk doft. Jumbostorlek. 150  ml.

Finns massa andra bra produkter men just dessa två är några som följt med mig genom åren och igår beställde jag hem nya, och jag hade tur....båda två fanns med i denna periods katalog så det var specialpris :)

Funderar på att börja sälja Oriflame igen...

Silk & Cashmere Hand Cream

Giordani Gold Adaptive Foundation


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra