Go´kväll

Dagen började mindre bra, vaknade tjugo över sju och jag skulle börjat jobba kl. 7 :( Så dagen började alltså med att stressa....

Men dagen flöt ändå på bra och så har vi även haft APT, blev endel schemaprat. När vi gick därifrån så trodde jag och säkert dom andra med att nu löser det sig...dags att börja boka in helgerna till att börja med. men när jag kommer hem kommer jag på en miss... det kommer inte funka som vi tänkt! Och att inte schefen tänkte på det :(

Så i morgon är det jag som ringer The Boss och informerar om problemet så får hon fundera över detta.

Nog om jobb och schema!

Älsklingen och barnen va här i kväll och åt kvällsmat, krabbelurer blev det idag :) Ska jag erkänna så fick jag idén häromdagen när jag läste Sisses blogg..hehe

Det va jättelängesen vi åt det och varken Fredrik eller hans barn hade ätit det innan så de va lite nervösa över vad jag skulle bjuda på :) Men alla var nöjda och tyckte det va jättegott (än en gång kan jag pusta ut över att jag lyckats)

Annat roligt i kväll är att jag sprungit till tvättstugan 17 ggr typ och har säkert lika många vändor kvar :( Och på tal om tvättstugan så är det dags att kila dit nu....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra