Go´kväll

Dagen på jobbet började lite rörigt men det blev bra ändå, och idag har jag fått lagt mitt schema för de 5 första veckorna...men det kommer nog bli lite ändingar. man kan ju inte räkna med att få precis som man vill.

En höjdpunkt på jobbet var idag att jag fick träffa min "minttu", min Linda alltså för er som inte vet att hon är min "lillminttu" :) Har inte träffat henne å jättelänge och saknar henne :(

Men på Torsdag ska hon få uppdatera mig :)

Väl hemm från jobbet så bjöds det på tacopaj som hjärtat gjort...mumsigt :) Och skönt att få mat serverad när man jobbat kvällen. På bordet stod också en underbar bukett med mina favoritblommor...gerbera!!

I morgon har jag ledig dag men massa saker står på schemat, på förmiddagen kommer en gammal vän på besök och sen är det operation tömma Liams rum som gäller. Måste även hämta Liam på dagis och ha han en stund på eftermiddagen, vet bara inte vad jag ska hitta på med han då för han får ju inte se att jag tömmer hans rum för då börjar han ju undra vad jag håller på med...det ska ju bli en överraskning!

Sen var det ju det här med tandläkaren, har ju fortfarande inte kommit iväg och vet inte hur jag ska få in ett besök heller...skjuter på problemet ytterligare en dag ;)

Klockan tickar iväg idag med så nu blir det en dusch och sen sängen

Natti natti


Kommentarer
Postat av: lilla my

Finns det något bättre än att få sätta sig till dukat bord.Kram

2010-03-18 @ 08:56:44
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

För att hjälpa hunden i diverse situationer, som vid snön/bilen som du skriver är det ju helt ok.. men att klä på hundarna kläder och bära runt dom i väskor är ju bara fel. Varför gör dom det?

Hundarna har ju gått i alla tider, stora som små så varför skall dom små helt plötsligt bli burna.. ?

2010-03-18 @ 11:13:36
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Jag förstår inte varför folk säger att man inte skall skaffa barn tidigt för att man då binder upp sig .. att man skall leva livet först, resa, festa medmera.. Men tar livet slut om man skaffar barn då .. ? Resa kan man väl göra när barnen är några år gamla, bara för att man skaffar barn slutar man ju inte resa/festa... kanske svårare att ta itu med det, men det är ju inte omöjligt.



En del är mogna vid 20års ålder medan andra inte är det.. som du säger, väldigt inviduellt.

2010-03-18 @ 11:20:17
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut skönhetsprodukter.



Delta gärna om du vill

http://www.lovemercury.se//2010/march/tavlingsdax.html#comment

2010-03-18 @ 14:09:19
URL: http://www.lovemercury.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra